Om denne side

Denne hjemmeside er oprettet d. 21. okt. 2012. Har du en kommentar til hjemmesiden eller andet, kan du benytte formularen nederst eller skrive direkte til webmaster !
Har du nogle relevante billeder, som kunne være interessante til afsnittet: Foreningens arrangementer – så modtager jeg gerne disse. Billederne skal helst være omkr. 500 pixels i højden. Også gerne en lille smule tekst samt dato for billedet.

Hvis der er billeder, der ikke ønskes på hjemmesiden, vil de blive fjernet så snart jeg får en melding om det.

Billeder eller andet kan sendes direkte til webmaster Hans E Kærlyt.

Sådan bruges denne hjemmeside:

Menupunkterne under topbilledet giver adgang til forskellige emner og områder.
I menu’en Foreningens arrangementer findes hovedsaglig billeder fra foreningens arrangementer. Billederne kan åbnes i fuld størrelse og man kan steppe videre til det næste ved at klikke på højre eller venstre tredjedel af billedet.
På de fleste af siderne findes der i højre side områder ved navn Seneste Indlæg og Alle Indlæg.
Under Seneste Indlæg er der direkte link til de seneste Indlæg.
Samtlige Indlæg kan desuden findes under Alle Indlæg hvoraf disse er placeret i de enkelte årstal. Tallet i parrentes angiver det samlede antal indlæg for året. Bemærk at Titelteksten for de enkelte indlæg er et link, som åbner hele indlæget.
Hvis man åbner et af indlæggene kan man steppe direkte videre til det næste eller det forrige via den grå overskrift-tekst med pilene. Ældre indlæg vil sandsynligvis indeholde links, som ikke længere er aktuelle.
Alle indlæg er skrevet af undertegnede på foranledning af bestyrelsen og på baggrund af tilsendt materiale eller mundtlige informationer fra bestyrelsen.

På visse sider er det muligt for alle at komme med en kommentar – hvilket man er meget velkommen til. Kommentarer til grundejerforeningen kan desuden skrives på foreningens Facebook-side.

M.v.h. Hans E Kærlyt