Kommende arrangementer

Indkaldelse til generalforsamling for Grundejerforeningen Christiansminde

Tirsdag d 19.03.2024 kl 19.00 i Kirke Saaby forsamlingshus

Kære Grundejer 🏡

Så er det blevet tid til vores årlig Generalforsamling

Bestyrelsen vil til mødet stå for kaffe, the og kage samt en øl eller vand.

Indkommende forslag skal sendes på mail til:

gf.christiansminde.formand@gmail.com

eller afleveres i postkassen på Granvænget 12 eller Magnolievej 9 senest d. 01.03.2024.

Som noget nyt i år har bestyrelsen arrangeret en fællesspisning fra kl 17.15 for hele familien i Kirke Saaby forsamlingshus, så tag dine børn, svigerforældre, tanter og onkler under armen og få en hyggelig aften ud af det 🙂

Vi ønsker at dette kan gøre det nemmere for folk at deltage, samt at vi kan få nogle hyggelige timer sammen, inden det ordinære generalforsamlingsmøde begynder kl 19.00.

Går du og har et indre lille bestyrelsesmedlem i maven der ønsker at komme ud og være en del af vores arbejde, så tøv ikke 🤩 Vi mangler netop dig!

Tag endelig fat i en af os fra bestyrelsen hvis du ønsker at høre mere om vores arbejde. Lige pt har vi gang i spændende projekter med bl.a. fornyelse af vores legeplads på Solpladsen, samt har vi tæt samarbejde med de andre grundejerforeninger i byen ang. undersøgelse af nye energiløsninger.

Man skal selv betale for mad og drikke under spisningen, priser på mad er følgende:

Voksen menu 98 kr. pr. Person:
Kylling i karry m/ Ris. Hertil salater og hjemmebagt brød m/ smør.

Børne Menu 48 pr. Person: Spagetti bolognese Hertil salater og hjemmebagt brød m/ smør.

Bestilling af mad skal ske direkte til forsamlingshuset senest d. 11/3-24.

Bestil voksenmenu på dette link.

Bestil børnemenu med dette link.

Ved spørgsmål kan man ringe til forsamlingshuset på: TLF. 46 49 20 46

Vel mødt, bestyrelsen.

Forskønnelsesdag

Søndag den 21/4 2024 (tidspunkt følger)
Bestyrelsen indbyder til forskønnelse af vores kvarter. På legepladsen skal der fjernes lidt ukrudt, legeredskaberne skal slibes, skuret skal males, øerne på Rødtjørnevej skal have fjernet ukrudt og hvis det kan nås, så skal øerne på Magnolievej tømmes.
Kom og få en hyggelig dag, sammen med andre i kvarteret. Vi mødes på legepladsen til lidt te og kaffe imens vi deler opgaverne ud og vi slutter af med pizza el. lign til frokost. Er du oppe i årene eller af anden årsag ikke så arbejdsdygtig, så kig gerne forbi alligevel, vi vil så gerne hilse på flere af dem der bor i kvarteret.
Skulle man være forhindret på dagen, så er man altid velkommen til at fjerne ukrudt fra øerne i kvarteret. Vi har brug for alt den hjælp man kan afsætte, om det så bare drejer sig om 1 time.