Forskønnelsesdag 2, 2022

På årets sidste arbejdsdag nåede vi at få fjernet ukrudt i de fleste øer på Rødtjørnevej og Magnolievej. Et nyt dæk til vores vippe, pilehytten fik en tur samt jernrør som støtter målene blev flyttet om på bagsiden af stolperne og rutchebanen blev fjernet som følge af tilsyn af Kommunen. Der vil komme en ny rutchebane på et tidspunkt hvilket kan læses i Havelågen nr. 159.

Bestyrelsen vil sige 1000 tak for hjælpen til jer som kom og gav en hjælpende hånd med på vores forskønnelse dag idag. Uden jer havde vi ikke nået så meget, så stor tak. Desværre mangler vi stadig flere hænder til at nå i mål med alle de opgaver vi har i foreningen – så vi håber på at se flere til vores næste forskønnelse dag til foråret.

Morten Knudsen – Formand for Grundejerforeningen